Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 23:42   #2235
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Ringe... tar de telefonen da Jeg har rimelig dårlig erfaring med NAV og er dritt lei å sjekke at de gjør jobben sin, men det er fortsatt en nødvendighet ser det ut som, dessverre. Tror ikke det blir noen bedring der i gården, omorganisering eller ikke, en av legene jeg har været innom sa at NAV er forkortelse for Nå Angrer Vi oss…

Er ikke så begeistret for NAV selv, jeg etter mer enn 4 år i systemet i denne omgang. Mitt lokal kontor er blant verstingene på mange ting, men det er ikke umulig å få tak i folk der i hvert fall!
Min saksbehandler er flink til å svare på mail, blant annet!
Må snakke med dem. Kan ikke la 1500,- bli borte sånn uten videre. Har barn som trenger sommerklær, jeg!