Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 07:22   #8
LiMe
Medlem

LiMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Kosttilskudd ved Ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Multivitamin hadde vært en salig enkel (og billigere) løsning, men holder dessverre ikke. Selvfølgelig kan ingen tvinge deg til å få i deg alt det som det er beregnet at man skal få på ketolysekuren, men jeg anbefaler deg sterkt å kjøpe kosttilskudd som er spesialtilpasset ketolysekuren fra www.ketolyse.no.

Jeg kjenner flere som går på ketolysekuren, av dem en som ikke tar noe ekstra i det hele tatt (men prøver å få det i seg fra mat), og to som driver med kosttilskudd som ikke kommer fra ketolyse.no. Den ene av dem prøver å sette sammen en lignende blanding av tilskudd som hun har kjøpt litt her og der, den andre bruker multivitaminer. Det er også disse tre som slet mest i begynnelsen, og to av dem går fortsatt rundt og har anfall av svimmelhet og ubehag. Det er også kun disse tre som sliter nevneverdig med søtsug og sånt.. tipper det ikke er tilfeldig

Jeg tenker at det er ikke SÅ dyrt, og det er vel verdt pengene å kunne føle seg vel og virkelig få erfare hvor deilig det kan være å gå ned i vekt med ketolysekuren!

Jeg har brukt multivitamin og omega 3 fra butikken, i tillegg tar jeg ekstra magnesium ved behov. Funker fint det Får ikke tak i ketolyseprodukter her jeg bor.

Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat