Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 13:37   #2238
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kolloide arr oppstår når det under sårtilheling dannes for mye kollagenfiber. Slike arr kan bli store og svært skjemmende. Det kan være vanskelig å forutsi hvem som er keloiddannere.

Da er ikke jeg keloiddanner :P. Har ett svært arr p leggen, fra kneet til ankel, men det er hvitt og kjennes ikke på huden.

Det er det som plager meg med å gå ned i vekt, og det er at jeg vil ikke ha løs hud og hadde ikke nølt ett sekund med å melde meg på nærmeste klinikk når jeg nådde matchvekt for å få den operert bort. Riktignok har jeg ikke mye løshud, bare en liten stripe p magen, men har jo fortsatt 15 kg å gå ned. Jeg har ikke tid å vente p at det skal trekke seg sammen 2-3 år etter vekttap

Noe som bringer meg over til noe annet. Og det er at jeg får del del "kløe" på denne stripa. Særlig etter fuktighetskrem. Jeg lurer på om det er huden som fester seg i underlaget eller om det er mer fett som forsvinner?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that