Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 13:41   #9
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Kosttilskudd ved Ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av Yatta!, her.

Kunne du gitt forslag til kosttilskudd ? Begynner i dag på Atkins og har egentlig bare tenkt at butikk-kosttilskudd skulle holde hehehe Huff, jeg er sånn som pleier å reagere VELDIG når jeg er på kurer, så her vil jeg ikke bomme i det hele tatt!

Jeg har dessverre satt meg lite inn i hvordan Atkins fungerer, så det tryggeste vil nok være å spørre inne i den delen av forumet.

Selv tar jeg følgende:
- krom/kalium/kalsium til frokost
- selen/sink til lunch
- krom/kalium/kalsium til middag
- magnesium til kvelds

Dette er de kosttilskuddene som anbefales og kan bestilles fra www.ketolyse.no - jeg er veldig fornøyd. I tillegg tar jeg tran og betakaroten hver morgen slik som jeg alltid gjør (dette har ingenting med ketolyse å gjøre for min del), og tar en ss. eller to med Cocosa de dagene jeg ikke spiser veldig fet mat.

For å ikke fremstå så veldig bastant kan jeg jo nevne at grunnen til at jeg passer på å få i meg dette er mer enn bare det at jeg tror at det for mange blir lettere å gå på ketolysekuren uten dem, jeg er også veldig obs på at kroppen min reagerer veldig så snart jeg får "for lite" av noe. Fastlegen min sa at han trodde ketolysekuren kunne være en fin idé, men da kun hvis jeg var nøye med å ta alle de anbefalte tilskuddene.

Nøler likevel ikke et sekund med å anbefale alle på ketolyse å kjøpe disse - det er tross alt ikke så dyrt når de holder i 2 mnd og de sikrer at man får i seg det meste av det man trenger.

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat