Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 17:28   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: kjapp og saklig innføring i lavkarbo??? Anyone??

Opprinnelig lagt inn av bowie82, her.

skal man spise ofte og lite eller mye og sjeldent... er det greit med mye aktivitet i tillegg??

Jeg spiste når jeg var sulten og spiste til jeg var mett. Dvs. de 10 dagene jeg holdt på - jeg ble fullstendig kraftløs, sykt tung i beina og orket ikke engang tenke på å trene! Og jeg som elsker å sykle, jogge og gå tur i skogen!

Derfor gikk jeg tilbake til en del karbo og nå er formen på topp igjen! Så mer karbo og mer overskudd er tingen for meg. Når det er sagt så har jeg i grunnen ikke noe vektproblem heller, tenkte bare å prøve det for helsas skyld.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat