Sv: Tråd for junistartere
Vittig (tror det er et Bergens uttrykk?) at dere skriver dette med fristelser. I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve meg litt og gikk rett inn på et bakeri. Luktet, så meg rundt, og tenkte "nei, dette har jeg ikke lyst på!" og gikk ut igjen! :-D Det verste er at jeg faktisk ikke hadde lyst på (hadde riktignok nettopp spist lunsj, middagsreiser fra i går: Kyllingpai uten pai (kan det hete kyllingpai da??:-)) og salat.
For en gammel Grete Roede traver er dette helt fantastisk! jeg kan spise meg mett på både pølser (ihvertfall de som jeg har funnet), smør, sauser, pai, krem, fløte, hamburger, ost... oioioi, Grete Roede kan bare gå hjem! :-D For MEG er dette det beste som har hendt!
Mannen spiste deilig shortbread med karamell og sjokolade som jeg hadde kjøpt i England forrige helg (før jeg begynte på lavkarbo). Saddisten meg måtte jo lukte og se lenge på kaken før jeg bare sa: "Nei takk, har ikke lyst på!" :-D
Joda, jeg er fornøyd med 1,2 kilo på 6 dager, men er redd det bare er vann. Har forøvrig ikke merket at jeg har mistet mye vann, slik som mange sier. Jeg har drukket veeeldig mye, men har ikke gått så mye på do, så hvor er vannet blitt av? Kanskje det kommer... 
klem
|