Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 21:38   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Affirmasjoner, hvordan og hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Dette er en tråd for dem som vil!

Jeg opplever at det å tenke positivt er en fin ting å gjøre, når jeg går tur med hunden feks, så smiler jeg.. jeg har musikk på øret og liksom lever meg inn i musikken..
det har den virkningen at de bilene jeg møter, hilser på meg
De tror jeg smiler til dem, og folk uten bil, sier HEI, selv om jeg ikke kjenner dem..

På gode dager har jeg ingen problem med å tenke positivt, men på dårlige dager sliter jeg mer.

Og "alle" sier, beveg deg mot det du ønsker deg, men... om man ønsker seg penger til å betale regninger, hvor beveger man seg da?

Noen som tenker på samme måte, eller som bruker dette ?
Kom med innspill, alt er velkomment, det behøver ikke ha noe med mitt innlegg å gjøre,
har du spørsmål selv så kom med dem. kanskje noen har svaret :P

De positive tankene mine kommer med det jeg og ikke motsatt, tror jeg.

Enig med det du sier om musikk! Jeg smiler konstant når jeg HØRER på musikk! Jeg storkoser meg når jeg gjør det og FØLER meg mye bedre når jeg gjør det. Musikk gjør meg glad.

Havet gjør meg også glad... Bare sitte å sitte se på havet og især hvis jeg kan svømme/dykke i det.. Da kan jeg omtrent erobre verden.. Det slår ut andre veien hvis jeg har det tungt og vanskelig; da drømmer jeg alltid om at både beina og armene er bundet tett inntil kroppen og jeg ikke klarer ta stooore seeeige svømmetak. Da MÅ jeg bare i bassenget å få bekreftet at jeg faktisk klarer ta stooore seige svømmetak.

Eller jo, jeg klarer egentlig stort sett tenke meg positiv! Jeg har den leveregel at ALT negativt har alltid noe positivt med seg. Det gjelder bare finne det positive..