Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 21:39   #7
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Affirmasjoner, hvordan og hvorfor

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Affirmasjoner har forandret livet mitt!
I starten så var det et ORK å hele tiden tenke positivt og si positive ting til megselv om alt mulig.
Men etterhvert så ble det en vane og nå VET jeg at jeg klarer hva som helst, om jeg bare vil.
Jeg har blitt mye mer takknemlig og mye mer positiv og "fremgangsrik" hvis man kan få kalle det det, etter at jeg begynte med det

Jeg trenger ikke si positive ting til meg selv. Hos meg responderer kroppen på det som skjer rundt meg og det at jeg prøver lete etter det positive i det som skjer. Kanskje jeg på en måte SIER positive ting til meg selv i det jeg leter etter positive ting??