Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 22:50   #71
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av fru-elle, her.

Godt det ikke bare er jeg som har blitt gjenkjent på helsekosten. Er stadig innom og spør om ting. I dag fikk jeg tips om cocosa og sjokolade, og den står nå i kjøleskapet til stivnings. Hakket opp noen never mandler også. De sa at litt cocosa hver dag var bare sunt for fettforbrenningen og så gjorde det ikkeno om man hadde i like deler av den mørkeste sjokoladen. Gleder meg.
Ketosestix har jeg og kjøpt, lurer på hvor fort jeg kommer i ketose hvis jeg holder meg til så få karber som jeg klarer?

Jeg har brukt å blande cocosa, bakekakao og litt sukrin som står i kjøleskapet. Myye lettere for meg å innta cocosa på den måten, det føles mer som å suge på en sjokoladebit til den smelter enn å knaske stivnet olje..

Jeg spiste nesten null karber dag 1 og 2, for å komme kjapt i ketose. Det gikk knallfort, jeg var inne etter litt over en dag, men jeg vet ikke om det var fordi jeg er disponert for det eller pga så lite karber.. Whatever floats your boat sier nå jeg, det er bare snakk om et par dager så det er grenser for hvor stor skade det kan gjøre

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat