Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-10, 20:47   #224
Frøkengiraldriopp
Medlem

Medlem siden: May 2010
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Har ikke veid meg ennå - offisielt ihvertfall Men regner med at jeg gjør det i morra eller torsdag.

TEnkte bare jeg skulle følge matguds oppfordring og si litt om hva jeg spiser i løpet av en dag.

Altså - frokost - fordi det er enkelt og raskt og godt - så spiser jeg det samme mandag til fredag - det er ett egg, fem skiver spekeskinke og ti skiver agurk.

Det samme til lunsj.

Har en jobb som gjør at jeg er mye på farta, og jeg har ikke tid til å bruke tid på å lage meg noe på forhånd heller - men dette får jeg til og det er i tillegg viktig for meg å sitte når jeg spiser - for da legger jeg mer merke til at jeg spiser

I helgene lager jeg som regel eggerøre og bacon, som jeg spiser med salat til.

Middag:
1. Entrecôte stekt i ss tine smør - med 1 dl fløte over når det nærmer seg ferdig
2. nakkekotelett stekt på samme måte
3. Stekt laks stekt i smør - også med litt fløte til
4. Grillmat - grillskiver, sommerkoteletter, biff - med egenmekka grillolje - for det er så mye sånn grillkrydder som har sukker

På kvelden, noen ganger, hvis jeg er litt fysen - lager jeg meg krem av en dl fløte og heller oppi tre bringebær, for farge og litt smak

siden 25. mai har jeg gått ned 4,1 kg, så noe er vel riktig

Men kom gjerne med innspill altså.

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat