Sv: Legen sa: slutt med ketolysediett ...
Opprinnelig lagt inn av andreasoe, her.
alltid fastende.. hvor lenge har du vært på ketolysekuren?
det tar ofte flere mnd før ting "normaliseres".
Har selv gått 4,5 mnd.. har veldig lyst til å dra til legen snart å teste for morro skyld 
anbefaler forøvrig å lese litt om kolesterol, spesielt "den store kolesterol bløffen"
At folk tror at høyt kolesterol er farlig er egentlig bare sprøyt fra forskning som mangler holdepunkt for at si at kolesterol fører til hjerte/kar sykdommer b.l.a.
står masse om kolesterol i dette forumet også!
så mitt råd.. følg retningslinjene til ketolyse og hold deg til hva du skal spise.. og resultatet blir bra!
Jeg har vært ketogen i over 6 måneder nå
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta noen blodprøver den dagen, men når jeg var hos legen, begynte vi å prate... Det ene tok det andre, så fikk jeg blodprøver på kjøpet 
Han fortalte at han nettopp hadde vært på kurs om slankekurer, og at dommen var klar: ALLE, absolutt alle, gikk opp i vekt etter kuren.
Da sa jeg til ham: Har ingen planer om å gå tilbake til den dritten jeg spiste før, har aldri følt meg så bra som nå, fordøyelsen er super, energien på topp, og når jeg er sulten, så spiser jeg! 
Når han hørte ordet "ketolyse", da sa han at han ville sjekke kolesterolet mitt. Jeg svarte bare "whatever" 
Leger har mye å lære! Tror du jeg kommer til å følge hans råd? Absolutt IKKE! 
Har lest de fleste ting om kolesterol her inne, og via linker jeg har fått her. Har gjort meg opp min egen mening, jeg.
Jeg tror på det kostholdet jeg har nå, rett og slett fordi jeg føler meg SUPER, FRISK og GLAD 

|