Sv: Legen sa: slutt med ketolysediett ...
Opprinnelig lagt inn av andreasoe, her.
forresten, hva spiser du på en normal dag, og hvor mye har du gått ned i vekt på de 6 mnd? startvekt og dagens vekt?
Jeg har ingen normale dager 
Spiser ikke frokost, for det klarer jeg ikke Det går i Pepsi Max til magen sier fra at den vil ha mat - da lager jeg meg en salat bestående av isbergsalat, tomat, agurk, rødløk og kjøttpålegg (gjerne roastbeef), og masse Ybarra olje samt sitronpepper - kjempedigg! 
Til middag spiser jeg alt mulig, med salat til Det kan være kokt/stekt fisk, biff, kylling, kalkun, svinekoteletter, ja... alt som regnes som "rent".
Bruker faktisk ikke så mye fett - kanskje 50-60 gram om dagen (kan hende det er mer, for jeg sjekker ikke lenger...)
Spiser i grunnen ikke så veldig variert - men kan godt finne på å ha fisk 3 ganger i uka 
Jeg trimmer ikke annet enn det jeg går på jobben. Ikke drikker jeg så veeldig mye heller 
Startet 9/12 på 76,2 kg, og nå er vekta 61 Godt innenfor riktig BMI, men jeg holder ut til de siste kiloene er borte. Skal øke på med karber etterhvert, har faktisk funnet ut at jeg tåler en god del før ketosen sier takk for seg 

|