Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-10, 08:19   #1
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Kunstig søtning + kosttilskudd

Jeg er helt enig i den delen av filosofien som sier at vi bør spise så ren mat som mulig, det er jo fullstendig logisk.

Men jeg skjønner ikke hvordan dere da kan spise masse kunstige søtningsstoffer??? Etter min mening er ikke kroppen overhodet laget for å kunne fordøye eller gjøre noe som helst med disse, knapt nok å sende dem rett gjennom. Men dere sluker jo Fun light (*grøss*) og div. annet med kunstig søtning bare så det koster etter?

Og om dette kostholdet skal være så fantastisk - hvorfor er det så mange som må ta / tar flere forskjellige kosttilskudd for å få i seg alt de trenger da??? Leste i Atkins-boka at en av hans pasienter tok 30 (!!!!) vitamintilskudd hver dag!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat