Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-10, 08:48   #112
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Dag 10 i dag...gikk på vekta bare for å se, siden jeg nesten ikke hadde gått ned forrige uke...vekta rikker seg ikke altså....WHAT TO DOOOO!

Jeg er ikke demotiver av den grunn, bare motivert for å finne ut hva jeg gjør galt egentlig...MEN det er litt kjedlig da, å lese om dere andre som har hatt suuupre resultater og gått ned 5 kg pluss de første 10 dagene...

Da kan jeg berolige deg med at jeg ikke har gått ned mer enn 1 kg (svinger litt, så tar det dårligste resultater :-)). Jeg skal jo ikke ned mer enn 5-7 kg, så i prosent har jeg jo gått ned en del, men jeg blir også litt lei når jeg hører om alle de som går ned 4-5 kilo den første uken. Lurer på om jeg spiser for mye kh, selv om jeg er i ketose men jeg orker ikke å gå ned mer, da blir jeg gal. :-). For meg er det snakk om å ha livskvalitet mens jeg slanker neg og det var derfor jeg ville prøve lavkarbo/ketolyse. Livet er for kort til å gå på slankekurer som forringer livskvaliteten min! :-)

Regner med du er i ketose? Kanskje du spiser for mange kalorier? Har lest at for mange kalorier kan være et problem for noen. Eller kanskje det er melkeprodukter, kunstig søtning? Eller kanskje du bare er litt treg? Kanskje du ikke har tømt vannlagrene enda? (Jeg tror det er mye vann som forsvinner hos de som hår ned 3-5 kilo på en uke.) jeg har drukket sykt mye, men ikke vært på langt nær då mye på do som jeg vanligvis er hvis jeg har drukket mye vann....


God "ikke-gi-opp-klem"

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat