Tråd: Caffè Latte
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-10, 15:10   #9
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Caffè Latte

Labomba,
Det er vel i og for seg ingen skilnad i netto karbohydratinnhald i mjølka om sukkeret er i laktoseform eller om det er spalta til galaktose/glukose. Men glykemisk indeks og belastning endrar seg når mjølkesukkeret blir spalta fordi dei enklare sukkermolekyla påverkar blodsukkeret raskare enn dei meir komplekse, og du opplever ein søtare smak (jfr laktoseredusert [spalta] mjølk vs vanleg mjølk i kartong).

Eg har aldri prøvd å steame fløte, men det eg liker litt (eg er ikkje noko kaffekjerring i utgangspunktet) er å riste fløte i eit ristebeger så det blir ein tynn krem, og ha som lokk i staden for mjølkeskum. Det funkar ikkje så verst, og er betre i karbo/fett-perspektiv. Men heilt same drikken blir det naturlegvis ikkje.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat