Sv: Sopp
Eh, uten å gå for mye i detaljer kan jeg informere om at syklusen min også er helt på bærtur for tiden.. Har sett at mange har samme problem, men det jevner seg ut over tid. Heldigvis!
Diflucan har funket for meg tidligere (uten å gå for mye i detaljer kan jeg nevne at jeg har hatt endel soppinfeksjoner, og jeg synes ikke at det er flaut! Husk at det ikke har noe med renslighet eller lignende å gjøre!).
Jeg kan for eksempel ikke bade i basseng uten å risikere infeksjoner etterpå - jeg pleier å forebygge med canesten-krem på sydentur, man må jo i dusjen etter en lang dag ved bassengkanten uansett, så. Ikke noe problem å bruke det uten å ha infeksjon i slike korte perioder.
Nåja, digresjon. I alle fall har Diflucan fungert bra for meg tidligere, og legen din er sikkert forståelsesfull nok til å gi ham den. Men, problemer med infeksjoner i underlivet kan være et dårlig tegn og må jo ikke nødvendigvis ha noe med lavkarbo-kostholdet å gjøre - jeg ville diskutert det med legen for alle tilfellers skyld. Som Kitt sier burde man få mindre tendenser til sopp på lavkarbo, det høres jo litt rart ut at du som aldri har vært plaget med dette tidligere plutselig skulle få store problemer med det..
Lykke til!

|