Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-10, 08:30   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fysisk syk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av lille_Venn, her.

Har du noen gang forsøkt noen form for tilskudd? For å få tykkere eller "finere" hår?
Spør fordi jeg selv har veldig tynt og slitt hår (krølltopp), og vil så gjerne ha litt mer hår på toppen Tar ekstra b vitamin, som har stansa håravfallet i det minste, men kan ikke se at det har gjort så mye mer enn det...

Jeg har prøvd ''det meste''; arcon (tabletter mot hormonelt hårtap), sterke svenske b-vitaminer, ølgjær, grow (shampoo), malt, hodebunnsmassasje og hodestående (haha, jeg tuller ikke, det skulle visst øke blodsirkulasjonen til hårsekkene, massasje gjør jeg litt fortsatt, for det er rett og slett behagelig ). Kan i grunn ikke si noe har fungert. Det nærmeste jeg kommer er Nisim som er en form for rensessystem (shampoo og balsam), den førte til at jeg mista mindre hår, og effekten har ikke opphørt selv om det er et år siden jeg brukte den.
Nå går jeg på yasmin p-piller, og håper det vil stabilisere de hormonene som mest sannsynlig forårsaket hårtapet i første hånd. Jeg hadde nemlig ganske tjukt hår fram til tjueårene ... .
Ja, og i tillegg tar jeg noe vitamingreier som heter hårkontroll. Det er en del b-vitamin og sånn i. Jeg har bare tatt det i to måneder, så jeg vet ikke om det funker, men jeg tror det får det til å vokse litt fortere. Men tykkelsen, den er nok på grunn av hormonelle sykdommer, gitt. Det er en stor grad av selvbevissthet rundt dette med håret, og det plager meg tidvis, selv om det nok er mest jeg som legger merke til det.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat