Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-10, 22:12   #264
Cec1973
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hei og hå!

Da er vi kommet hjem fra Lake District. Hehe, hjem og hjem, ihvertfall så er vi kommet tilbake til Liverpoool. Må innrømme at jeg måtte ty til Atkins barer 3 ganger denne helgen. Orket bare ikke å lage noe styr over spisongen min... Fredag kveld viste stripsen ingenting mens lørdag kveld var jeg i ketose igjen! Jippi! Utenom 3 atkins barer (en hver dag) har jeg ikke skjeiet ut med noen ting, hverken kaker eller desserter. Litt trist å se på at de andre har mesket seg med dessert og kaker, men jeg stod imot! :-) Atkinsbaren i dag ble forresten fortært mens de andre spiste sjokoladekake, da syntes jeg faktisk at jeg fortjente en Atkinsbar!

Ellers var jeg på en 8,5 timers lang tur på lørdag (den andre atkinsbaren ble fortært på fjellet) Det gikk strålende! Svimmelheten og hodepinen er borte og jeg føler meg veldig bra! Deilig! Merker også at jeg takler mindre kh. Nå, tror ikke jeg har vært på mer enn 20-30 de siste dagene og det har ikke vært noe problem.

Er veldig spent på hva vekten viser når jeg kommer hjem på tirsdag. Føler ikke st jeg har gått ned noe og er stygt redd for at jeg har rett... :-/

Ellers har jeg kjøpt Atlinsbarer her. De koster mellom 15-20 kr, så litt billigere enn hjemme. Har også kjøpt div. Geleer uten sukker og kh. og noen andre "pulverdesserter". Kvernete mangler fant jeg på Asda til den nette sum av 8 kr. For 100 g. Tror det er billig?og til slutt.... Fant ut at Thorntons har sukkerfri sjokolade. Husker ikke i farten hvor mange kh. men mener å huske st det var lite. Har ikke smakt på den enda, men må kanskje smake en liten bit for å finne ut om jeg skal kjøpe mer! :-) Lindt 85 % kakao er forresten veldig lite kh. i, mener det bare bar 23 kh. Pr. 100g. Men mulighet jeg tar feil. Skal sjekke i morgen. I morgen skal jeg også på Tesco og m&s.

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat