Sv: Kokebok med tittel "Lavkarbo" !
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
Har bestilt bøker fra www.amazon.co.uk (England) og www.amazon.com (USA ) i mange mange år. (I følge dem viser porfilen min at jeg har bestilt over 250 titler Jeg bestilt 5-8 bøker om gangen, minst 1 gang pr måned - men har tatt en pause fordi jeg ikke har plass til fler bøker !) Og kan bekrefte at ovennevnte er korrekt. Det er hverken toll eller moms på bøker fra noe som helst land !! Dess flere bøker man bestiller dess billigere blir det i frakt pr bok. Du får opp pris med frakt/post på siste side før du legger inn betalingsmåte på Amazon. Da er det bare å legge til/trekke fra bøker så ser du hva spm lønner seg !
Vil tipse om www.play.com og www.bookdepository.com som et mye bedre alternativ til å bestille engelske bøker, om bøkene man ønsker seg finnes der. I motsetning til begge amazon sidene har de gratis frakt. Jeg kjøper mange bøker fra utlandet og det er de to desidert beste sidene jeg har vært borti så langt. Bøkene sendes i pakker med en og en og kommer rett i postkassen etter cirka 2 uker.

|