Sv: 6 måneder pluss i ketolyse?
Opprinnelig lagt inn av Hette, her.
Ehm, eg har tenkt litt på det med å gå i lengre perioder i ketose... Når ein går på ketolyse, er det ikkje slik at vi simmulere vinter for kroppen? Vi eter slik huleboarane gjorde om vinteren, då dei kun fekk tak i kjøtt, nøtter og litt bevarte grønnsaker?
Om sommaren åt dei jo meir karbs, som frukt, det kornet dei fekk tak i, og grønnsaker med meir karbs... 
Dei åt nok lavkarbo om sommaren og, men det er tvilsomt at dei var i ketose heile året.... Trur det kan vere godt med ein liten pause fra ketose innimellom, for so å fortsette med ketolyse etter ei stund, nokra mnd feks... 
Men dette er berre mine tankar, ikkje noke ekspertuttalelse... 
Eg har merka at viss eg begynner å få mindre vektnedgang på ketolyse, so eter eg generell lavkarbo eit par mnd, og når eg då begynner på ketolyse igjen, går vekta fortare ned igjen.... 
Du har sikkert rett i at de spiste mer bær, kanskje noe frukt (om det fantes da), og muligens noe grønt, om det var godt rått. Korn spiste de nok ikke, det har vi spist svært lite av, fordi det er så lite mat i det.
Rent slankemessig, så har det kanskje en viss effekt å droppe ut av ketose en stund, men mange kan ikke spise generell lavkarbo uten å gå opp i vekt, eller bli syke, rett og slett.
Jeg tror at ketosen er så sunn, iallefall føles det sånn, og siden vitenskapen støtter opp under det, så vil jeg fortsette sånn. Dag Viljen P har visst vært i ketose stort sett siden han begynte med lavkarbo for 6-7 år siden, sier han.
|