Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 16:34   #37
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 56
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Legen sa: slutt med ketolysediett ...

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Spesielt det som er uthevet er viktig. Jeg har, som mange har fått med seg, en mann som er lege..

Jeg skulle ønske alle leger hadde lest Gary Taube" Good calories, Bad calories" den 500 sider boken er kjokefull av de riktige vitenskaplige referansene og følger ikke bare metaanalyse formen når den undersøker dagens helse/matråd men mye annet vitenskapelig materiale rundt fedme, biologi og vestlig-stil sykdommer de siste 100 år.

Den og andre nye vitenskapsbøker har etter det jeg har skjønt hatt en påvirkningskraft på USA sitt statlige helseråd og har sammen med ny forskning medført en ganske interessant forandringsprosess fra den tidligere harske personangrep- og karaktermordholdningen mot slik som Dr. Atkins f.eks. Jeg tror det er bla. slike endringstrender i USA som gjør at de har turt å "utvise" poteten fra det gode selskap her i lille dilte-etter Norge.

Og hvor ligger påvirkningsprosenten egentlig i forhold til matindustrien? Er den neglisjerbar eller finnes det enkelte leger i ledende posisjoner som ikke har det minste imot å ignorere endel forskning som peker i andre retninger?

BiSm

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat