Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 22:19   #57
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Barn og søtningsstoff

Jeg har to - den ene er ikke noen brødmons, men adskillig mer glad i frukt, gulrot og div. kjøttmat som kjøttkaker, kjøttboller, kjøttpudding og fiskepinner - han spiser egentlig det meste av den typen vanlig middag. På skiva, han spiser jo litt brød da, spiser han bare 2-3 ting, alle kjøttbaserte.

Den andre er en brødmons av dimensjoner og det eneste hun spiser på skiva er brunost, prim eller leverpostei, da helst brunost... Ingen av dem spiser smør på skiva eller særlig med fett i det hele tatt, det har de aldri villet ha. Hun er noe kresen i middagsveien også, men så lenge hun får min hjemmelagde potetmos og ketchup til går det ned. Hun er også glad i epler og pærer, ikke fullt så glad i gulrot, men spiser det også innimellom.

Godis er helgekos (dog ikke fanatisk), vi drikker vann til hverdags, brunost-ungen er veldig glad i eplejuice og får nok litt for mye av det. Begge to er slanke barn og brunost-ungen er nok en del mer aktiv enn kjøtt-ungen selv om kjøtt-ungen er den tynneste. Kunstig søtning får de overhodet ikke hos meg. Kan vel ikke akkurat si at de lever på lavkarbo nei, men kjøttungen har blitt mye bedre i matveien de siste par årene så jeg regner med det er håp for brunostungen også.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat