Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 11:46   #61
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Barn og søtningsstoff

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Jeg leser dithen at kjøtt-ungen er gutt og brunost-ungen er jente?

Ser på mine egne barn (gutter) og tantebarna (jenter) at det stort sett er lik inndeling der. Mine elsker kjøtt og spiser helst ikke brød/poteter/osv i det hele tatt....mens jentene helst kunne levd på brødskiver og poteter.

Du har helt rett, så snodig. Men når jeg tenker meg om så var kjæresten (eksen også) og jeg også sånn før jeg gikk over til lavkarbo. Jeg _måtte_ ha søtt på skiva om morran f.eks., mens både eksen og kjæresten spiste bare saltpålegg (en sjelden gang syltetøy). Jeg klarte å gå over til makrell i tomat på knekkebrød (leeenge før jeg begynte på lavkarbo) og det gikk bra etter 2-3 tilvenningsdager.

Jeg var litt skeptisk til varme frokoster også, har aldri klart det, ikke utover kokt egg. Nå går rester av squash-lasagne ned på høykant som frokost! Og søtsuget er totalt forsvunnet!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat