Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 13:03   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - lettere for gutter enn jenter?

Joda, mine unger er tydelig lavkarbo og høykarbo, ser det mer og mer jo mer jeg tenker over det nå.

Men at de skal ha lært det fra foreldrene... Tja... Jeg spiser nå det meste, men tidligere søtt på skiva det er sant det. Og når jeg tenker meg om så har vel også ungene kommentert at jentungen, stemora og jeg spiser mye det samme på skiva og at guttungen, pappan og stefaren også gjør det.

Allikevel har kjæresten min litt problemer med lavkarbo, han bare MÅ ha noe søtt å drikke og en slafs med sjokolade om kvelden - selv om vi har spist lavkarbomiddag begge to og jeg ikke fyser på noe som helst. Men han spiser jo fremdeles mye mer karber enn meg tidligere på dagen da, så han er nok ikke heeeelt motivert ennå. Men han er veldig imponert over meg!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat