Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 14:01   #12
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - hvor mange kalorier? Man skal jo ikke telle?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Drikk et glass vann rett før hvert måltid, spis saaakte og kjenn etter om man begynner å bli mett.
Drikk et glass vann når du tror du er sulten og vent litt før du spiser noe mer. det KAN være at man bare er tørst.

Selv er jeg glad i å småspise på jobb (huffda!) og har med en liten boks med oppskåret tomat, agurk, paprika, stangselleri og ostebiter + en flaske vann (og uante mengder med kaffe). Så frokosten min varer fra ca 9 til lunch .

Jeg småspiser nok ikke, jeg spiser frokost (ca kl 8) lunch ca 11.30, et lite måltid ca kl 14, middag ca kl. 17 og kvelds kl. 19-20. Prøver å planlegge dagen i forveien for å unngå småspising, på jobb har jeg ikke mer enn jeg må . Har vært nøye på å prøve å overholde disse tidene de siste mnd nettopp for å unngå småspising. Jeg prøvde prinsippet spis når du er sulten til du er mett, men da blir det jaggu meg spising hele veien. Går nok end el sulten nå for jeg spiser alt for mye som det er.

Jeg drikker mye vann hele tiden og drikker alltid minst et glass vann før måltid og et stort under måltid. Jeg spiser så seint at maten er kald lenge før jeg er halveis så det burde heller ikke være et problem. Noe må jo være feil siden jeg er så sulten alltid. legen har tatt masse tester, menjeg er frisk som en fisk bortsett fra litt sånn smågal i hodet

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat