Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-10, 09:10   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For mye av det gode? (vitaminer og mineraler)

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

når vi snakker om vitaminer. I tyrkia ble B1 brukt som "dietary suplement", har prøvd å søke litt på dette, men ikke funnet ut hvorfor en bruker det i den sammenhengen? Noen som veit? Jeg bruker selv B1 for å unngå mygg, funker som bare juling! hadde sikkert myggfri sone i hele leiligheten vår etter inntak av 600mg! (var usikker hvor store de hjemme var og heiv bare innpå to for å være sikker) *blush*

Oi! Takk for tipset! Jeg er alltid den som ser ut som om jeg er skutt med hagle etter et besøk hjemme i den myggbefengte fjellbygda jeg er fra! Det er jo bedre nå som jeg ikke reagerer allergisk på det, men fy, som jeg ser ut etter en ukes tid der oppe! Dette skal jeg definitivt teste ut

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

tro om alkoholikere er plaget med mygg? *fnis*

Faktisk har jeg lest og hørt flere ganger at man er mest utsatt for mygg når man er full eller kåt ... . (Lett det kan bli begge deler, haha ).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat