Tråd: Sopp
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-10, 15:54   #15
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

Opprinnelig lagt inn av fridr, her.

Jeg var hos legen i dag! Da jeg hadde brukt Canesten i 3 dager, og ikke ble bedre, tenkte jeg at det kanskje var urinveisinfeksjon. (Jeg satt og beit sammen tennene og klynka meg inne på toalettet hver gang jeg måtte tisse...)

Jeg fikk også uvi da jeg startet på lavkarbo, det høres jo helt bakvendt ut. Det tok litt tid før jeg skjønte det for den utviklet seg myyyye saktere enn de få gangene tidligere jeg har hatt det og etter en stund gikk det opp for meg at jeg spiser jo ikke søtt lenger!

Men - bare klynke? Det gjorde jeg forsåvidt denne gangen også, tidligere har jeg opplevd å måtte sitte og slå hodet i veggen for å overdøve smerten fra urinrøret såpass at jeg fikk til å tisse... Au sann. Heldigvis virker den antibiotikaen der kjempefort da.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat