Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-10, 11:55   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Det stopper seg selv, sant?

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Som Photobscura seier, så trur eg nok at kroppen vil stabilisera seg sjølv om du et eit godt samansett kosthald! Så eg trur ikkje du skal uroa deg for mykje. Om du føler du vert for tynn, eller går for fort ned i vekt, kan du jo prøva å auka karboane litt, med til dømes litt grovt brød eller noko fullkornsgreier - med mindre du reagerer på det då...

Jeg spiser jo litt karbo jeg da, ligger vel på rundt 80 g om dagen kanskje, evt. litt mindre. Laaaangt fra ketose i alle fall, men så er jo ikke målet mitt stor vektnedgang heller, men bedre helse. Nåja, foreløbig har jeg en bmi på 22,9 så det går helt fint. Men det er vel første gangen jeg har lavere bmi enn kjæresten!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat