Tråd: Linser?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 10:42   #13
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Linser?

Opprinnelig lagt inn av Rufus, her.

Pleier også å kjøpe tørkede til vanlig, koker dem og fryser dem i porsjonspakker, enkelt og greit.
Med de hermetiske gjør jeg det samme som deg og fryser dem ned i porsjonspakker.
Nå var det mer snakk om hvor lenge de holder seg åpnet i kjøleskapet.

Takk for svar foresten Trilltrall.

De holder seg nok noen dager, men ha dem over i en annen beholder enn hermetikkboksen (om det ikke er slike i pappkartong du har da). Boksen kan avgi skumle stoffer etter at den er åpnet og det kommer oksygen til.

Men det er liten vits å la dem stå i kjøleskapet mener jeg, de tiner jo på et blunk. Jeg er i alle fall så glemsk at jeg ikke rekker å spise dem opp før de er ødelagte...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat