Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 11:21   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du erfaring med Bio Drain?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Ja takk - jeg vil gjerne høre!

Okidok . Dette var etter et halvt år med generell lavkarbo, og da jeg skulle gå over til atkins.
Før det første så begynte jeg å stinke! Jeg har i grunn aldr lukta så veldig mye, tross at jeg svetta mye mer før, men svetten haglet, og det lukta gymgsokk av meg!! Håret ble fett samme dag som jeg hadde vaska det, ånden stinka, alt som kom ut av meg lukta kloakk, og jeg tissa så og si hele tiden føltes det som, og ikke minst -jeg fikk svart, illeluktende menstruasjon! ! Herre min gud, jeg blandet meg ikke mye med folk i den perioden, ass. Men sånn mot slutten av første uka og begynnelsen av uke to så snudde alt, jeg begynte å svette langt mindre, og lukta ingenting (det gjør jeg fortsatt ikke), håret mitt ''tørka opp'' og regulerte seg normalt, jeg begynte for første gang å blø helt rent og rødt, og dobesøkene mine gikk over til å både bli normale og ganske luktløse, og hele kroppen føltes lett, og jeg hadde så mye energ at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var rensekuren sin det, tenker jeg! Ugg, så utleverende .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat