|
Sv: Har du erfaring med Bio Drain?
Jeg er ikke enig i at rensekurer generelt "ikke virker", men når det er sagt vil det å spise mye grønt og f eks kutte (ned på) melkeprodukter også ha en rensende effekt . Det er fullt mulig å rense ut avfalls- og giftstoffer ved hjelp av urtekurer, men det er nok forskjell fra merke til merke. Om man bruker Bio-Drain eller tilsvarende uten å gjøre andre endringer vil det kanskje ikke skje så mye, man må nok i tillegg passe på å ikke få inn mye giftstoffer som alkohol og koffein, samt spise grønt.
Jeg har hørt mye bra om Dr Gray's rensekur (søk på nettet, står også ganske mye info om det å rense generelt), den går nok kraftigere til verks enn Bio-Drain og andre tilsvarende produkter og gir mer for pengene.
Jeg må være forsiktig med utrensing selv pga ME (når giftstoffer renses ut blir jeg erfaringsmessig veldig dårlig), men jeg bruker base-te fra Helios for å bli kvitt slaggstoffer (melkesyre) i musklene og få vekk syreoverskudd - det virker ofte veldig fort på tunge og "døde" armer og bein og slitenhet. Koster under 40 kr og varer lenge - en billig måte å rense på 
Sist redigert av Huldr : 25-06-10 kl 13:14.
|