|
Sv: Har du erfaring med Bio Drain?
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Jeg er ikke enig i at rensekurer generelt "ikke virker", men når det er sagt vil det å spise mye grønt og f eks kutte (ned på) melkeprodukter også ha en rensende effekt . Det er fullt mulig å rense ut avfalls- og giftstoffer ved hjelp av urtekurer, men det er nok forskjell fra merke til merke. Om man bruker Tonidren eller tilsvarende uten å gjøre andre endringer vil det kanskje ikke skje så mye, man må nok i tillegg passe på å ikke få inn giftstoffer som alkohol og koffein, samt spise grønt.
Jeg har hørt mye bra om Dr Gray's rensekur (søk på nettet, står også ganske mye info om det å rense generelt), den går nok kraftigere til verks enn Tonidren og andre tilsvarende produkter og gir mer for pengene.
Jeg må være forsiktig med utrensing selv pga ME (når giftstoffer renses ut blir jeg erfaringsmessig veldig dårlig), men jeg bruker base-te fra Helios for å bli kvitt slaggstoffer (melkesyre) i musklene og få vekk syreoverskudd - det virker ofte veldig fort på tunge og "døde" armer og bein og slitenhet.
Takk for det, Frøy! Ja, tenkte jo å være minst mulig giftfri ellers også når jeg evt skulle ta rensekuren - og, bruke det som en slags hjelp til at det kunne funke ekstra bra. Så, jeg får vurdere litt hva jeg gjør. Er mange forskjellige meninger om dette - men, det kommer vel av at vi er forskjellige. Kjenner liksom at kroppen min trenger litt hjelp nå - jeg føler meg oppblåst og treg på en måte Lyst til å være heeelt uten gift en periode nå - avstå fra alkohol og alt annet gærent jeg gjør Helios sin base-te skal jeg i alle fall kjøpe inn! Takk for innspill, Frøy!
|