Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her. Jeg har vært litt fraværende...Gikk skikkelig på trynet og har hivd innpå alt av sukker og andre karber i 5 dager! Det er bare å innrømmer glippen, men imorgen starter jeg på ketosen min igjen, er nemlig veldig glad i det kostholdet og setter så pris på hva den gjør med kroppen også utenom vekttapet. Allikevel så saboterer jeg meg selv....når man har såå mye overvekt som meg så sitter jo problemet i hodet, men ikke så lett å kontrollere det bare. Men som sagt imorgen er jeg online med junistarterne igjen! Håper det er rom for flauser og selvsabotasjer her...!!?? Klem fra meg som føler seg uendelig svak akkurat nå...
Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.
Jeg har vært litt fraværende...Gikk skikkelig på trynet og har hivd innpå alt av sukker og andre karber i 5 dager! Det er bare å innrømmer glippen, men imorgen starter jeg på ketosen min igjen, er nemlig veldig glad i det kostholdet og setter så pris på hva den gjør med kroppen også utenom vekttapet. Allikevel så saboterer jeg meg selv....når man har såå mye overvekt som meg så sitter jo problemet i hodet, men ikke så lett å kontrollere det bare. Men som sagt imorgen er jeg online med junistarterne igjen! Håper det er rom for flauser og selvsabotasjer her...!!?? Klem fra meg som føler seg uendelig svak akkurat nå...
Jeg har spist vaffler med brunost i dag OG potetgull Totalsprekk! Og verst av alt?! Det vaaaaar så godt, jeg nøøøøøøøt! Ugg, jaja. Ny frisk på mandag