Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 19:24   #86
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Hei og takk for svar.

Hehe, joda, jeg vet om 200 grensen, men spørsmålet er: Når dere ser på tolldeklerasjonen, er det kun mva. dere har betalt for, eller er det toll i tillegg? Det er nemlig ikke alle varer det er toll på, som kosmetikk f.eks.

Greit å vite at man ikke kan importere mer enn 1 kg. da for det visste jeg ikke! Hmmm... gjelder dette også England? De er jo ikke med i EØS...

Vel, det virker som om det kan være like greit å holde seg under 200 grensen siden de som har bestilt for mer har problemer med å få varene ut fra tollen. Phu, det vet jeg alt om, etter å ha importert kosmetikk i mange år. En gang hadde tollvesenet klart å "miste" 18 kartonger med kosmetikk!!! De "dukket opp" etter 4 uker.... Utrolig at det er mulig, men ingenting overrasker meg med posten!

Cec xxx.

Du finner informasjon om alt dette på toll.no.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat