Kan noen hjelpe meg litt?
Jeg har fulgt ketolyse kostholdet noen mnd'er. Og Sist jul, så gikk jeg over til generell lavkarbo - ala' LCHF. Jeg spiste med andre ord lavkarbo, og tillot litt ekstra karbs, som nøtter, pepsi max og en frukt i ny og ne (det var jo jul!!) etter jul, så fortsatte jg med det samme. Tillot meg litt ekstra innimellom, men holdt oss til gode karbohydrater sånn generelt.
Nå har jg holdt på med ketolyse i en mnd, og det skjer ingenting med vekta. Og det jeg lurer på, det er noe jeg gjør feil. For til vanlig har vekta vippa opp og ned 1-2 kg. Hver eneste uke. Jeg har stressa litt med veiinga, det skal jeg innrømme. MEn jeg har vært i ketose stort sett heletiden. (vippet ut et par ganger...) Uansett... det har endt opp med at vi har hivd ut vekta. Og nå er det målbåndet og en for liten bukse som blir målet mitt.
Det jeg lurer på, det er om jeg må gjøre noen justeringer??? Typiske eksempler på dagsmenyer er:
DAG 1.
Frokost: 2 grove tekaker med smør, majones og masse grønnsaker og ost og skinke.
Lunsj: 1 atkins bar
Middag - Nuggets (lagd på kyllingkjøttdeig, fett og bacongull) med coleslaw.
totalt 12 kh
DAG 2.
Frokost: 2 tekaker med smør, majones og fårepølse
Middag: taco med lavkarbokrydder, salat, ost og rømme
Eggemelk (vann, smør, eggeplomme, kaffe)
Tekake med litt smør, sukrin og kanel på.
Totalt 14 kh
DAG 3.
2 Kokte egg med meierismør
1/2 gresk pølse + 1 stekt tomat
Eggemelk
2 hjemmelaga hamburgere, ost, grønnsaker og dressing
14 kh
DAG 4.
2 tekaker med smør, mårpølse og majones
1 tekake (samme pålegg...)
1 kyllinglår
Gryterett laget på kjøttdeig, sopp, paprika, løk, sukkerfri ketsjup med revet ost på toppen!
10 kh
Har også vært litt ivrig på pepsi max og søtning i perioder, men det er jeg klar over. Jobber med saken!! 
Noen som har tips og råd anngående kostholdet....?

|