Tråd: Karboblokkere
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 09:08   #45
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Trist at du skulle føle at du ble avspist med gamle svar, Hilla. For jeg er sikker på at Gerd gjorde det de fleste av oss ville gjort; henvist til mange gode svar om samme tema. HUn ønsket å yde service mao.

Vi som har vært her inne noen år får ofte de samme spørsmålene og vi evner ikke å svare alle hele tiden, men ønsker å være imøtekommende, så derfor henviser vi til tidligere tråder.

Vi føler vel det er bedre å svare nye noe, enn at ingen svarer fordi ingen har den erfaringen du etterlyste.

Du er hjertelig velkommen til å spørre videre om flere ting, men tror ikke vi kan love å ikke henvise til mange gode, tidligere innlegg, som mange har lagt mye energi, kunnskap og erfaring i for å gi. Det er mange kunnskapsrike mennesker her inne, som ønsker å dele.

Kanskje sitter du og på mye gammel erfaring som vi kan ha glede av.

Lykke til med dine forsøk på å få bedre helse

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat