Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.
i ketose? Noen som vet om jeg risikerer å ødelegge forferdelig mye da Er jo nesten i mål, så er litt skeptisk til å ødelegge, samtidig er det sommerferie med unga bare en gang i året, og de er litt lei seg for at jeg forsaker så mye godt.......
Hvorfor er de lei seg? Er det du som har fortalt at du forsaker enkelte matvarer eller har de funnet det ut selv? Jeg har litt vanskeligheter for å se at det kan være viktig å spise det samme/sammen med ungene, men så har jo ikke jeg unger heller da. Jeg kan ikke se heller at det er så mye å forsake. I verste fall kan du risikere å bli knall dårlig og da er jo ferien skutt i alle fall 
Bruker man den analogien at det ."er jo bare.." så kan man havne fort ut, fordi det er jo også bare påske en gang i året, og jul en gang året, lørdag bare en dag i uken, og plutselig sitter man der med verdens beste lureunskyldninger.
Straks du inntar karboene i isen og pizzaen vil kroppen slutte å forbrenne fett og gå over til å forbrenne karbohydrater. Det er mulig du går opp 1-7 kg på en uke. Det meste vil da være vann.
|