Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 15:16   #2362
Cec1973
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

J
Unga mine er vant til å dele med meg, når de spiser pizza er de vant til at jeg tar den/de bitene som blir igjen - nå blir de satt i kjøleskapet i stedet.....unga vil gjerne dele av lørdagsgodtet sitt, siden 14. april har jeg takket nei, og de blir faktisk lei seg for det...... De har sagt i mange uker, at de gleder seg til at vi kan spise det samme igjen, for de synes det er så trist at jeg ikke spiser 'vanlig' middag med dem når de har noe annet enn lavkarbo - men, de spiser som regel lavkarbo de også, altså

Mine unger synes faktisk at isen og godteriet smaker dårligere fordi jeg ikke tar i mot når de vil dele..... Mine er 8, 11 og 12 år gamle - og det er de to eldste som er mest opptatt av at jeg er 'utakknemlig' som sier nei, når de bare vil være snille....... Unga mine er vant til at vi innimellom skeier ut med dessert, is, pizza o.l, og nå har det ikke vært noe sånt siden midten av april, og unga synes det er trist...... Mulig mine unger er rare, men jeg synes det er litt hyggelig også, at de er opptatt av mamma'n sin Og ikke minst at de i stedet for å tviholde på sitt eget, så vil de dele......

Vet du, jeg skjønner hva du og barna dine mener!

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja....