Sv: Tråd for junistartere
Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.
Tror det værste vi gjør er å fokusere på vekta.. tror vi må bare se på dette som et kosthold, og sette feks 3 måneder om gangen. Vei deg om du vil, men ikke tenkt på resultatet før om 3 måneder. La oss si at du kan håpe på 5 kg på 3 måneder, (som jeg tenker er lite, men realistisk) går du ned mer er det et pluss, hvis ikke så er det bra bare det.
Jeg kjenner søtsuget er helt jævlig om dagen. Men jeg vet at om jeg lar være å bruke lavkarbo så går jeg helt skjeis.. jeg vet hvorfor jeg er overvektig. Er alt for glad i mat, og snop. Spiser mye mer enn et normalt menneske burde gjøre. i tillegg så er jeg vel ikke like aktiv i forhold til inntaket. Håper engang i tid at jeg kan bli "normal" jeg og..
Jeg vet det jo så godt, at jeg ikke burde veie meg.. spesielt på kveldene! :P
Har litt lyst til å kjøpe ei vekt hvor fett% måles...se mer på det enn den faktiske vekta.. For selv om vekta stagnerer eller går litt opp, og jeg fortsetter å krympe, så må det jo forsvinne fett?? Det må jo være en motivasjon i seg selv, tenker jeg! 
Kjenner meg forresten igen i hvordan du beskrev deg selv her...det er AKKURAT sånn jeg er!!
|