Tråd: Rocketråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-10, 20:17   #386
Belin
Medlem

Belin sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østfold
Alder: 46
Belin er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Ina64, her.

Gratulerer med rockering.

De første gangene er det rimelig vondt, men det går og fort over. Ikke ta mer enn noen få minutter om gangen ( i begynnelsen) og så øker du etter hvert som du kjenner at det ikke er så vondt lengre.

Jeg står gjerne i 30 minutter nå, og kjenner ikke noe. Nå har jeg rocket nesten hver dag de siste 7-8 ukene, så det hjelper jo mye.

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Lykke til Belin! Som det er sagt andre steder i denne tråden så kan man ha på litt tykkere genser eller jakke når man starter hvis det gjør for vondt. Jeg tenker mer "No pain, no gain". Men klart med veldig mye "pain" er det ikke morsomt. Jeg har vært heldig så jeg har ikke hatt såå vondt. Godt polstret fra naturens side

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Da var dagens rockerunde unnagjort Med tettpakket program, bursdagsselskap og godvær ble det ikke tid til annen trening i dag, men pytt pytt - blir nok snart regn igjen og tid nok til trening

Velkommen i rockingen Belin! Synes å minnes at det var ømt i et par uker før jeg var tvers igjennom "herdet". Kanskje litt greit at kroppen sier fra slik at man ikke overdriver i begynnelsen (tror faktisk på min rockering stod det maks bruk 20 minutt pr dag...)

Takk for det jenter!
Da er det bare å fortsette til jeg er herdet. Klarte såvidt 2 minutter i dag også. AU! Men jeg skal jaggu ta på meg en tykkere genser neste gang.

Dette MÅ jo funke, så vondt som det gjør.

Belin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat