Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 13:24   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I riktig retning ...

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Så gøy, gratulerer! Ble veldig inspirert nå, er det veldig vanskelig å sy inn klær? Har nemlig noen plagg, spesielt en ganske enkel men fin kjole jeg ikke kan få tak i i mindre størrelser, og kunne godt tenkt meg å prøve.. Sånn som det er nå er den altfor løstsittende i utgangspunktet, men jeg har ikke engang bryster til å holde den oppe lengre.. Litt synd akkurat dét

Ta like mye på begge sier for å si det sånn. Altså både på høyre og venstre (og både foran og bak, altså på begge sider av sidesømmen), ellers kan plagget fort få en meget merkelig fasong...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat