Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 14:42   #70
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Takker.
Jeg trener veldig mye og tenkte som så at da vil vekten minke. Men gjør ikke det. Jeg må til legen å få sjekket saker og ting, for dette kan ikke være rett. Skal vel normalt gå ned i vekt når du brenner 2000 kcal i uka på trening.

Der lå jeg også før jeg begynte på lavkarbo! Trente og trente, kunne glatt forbrenne både 2000 og 3000 kcal i uka på sykling og annen aktivitet, men vekta lå pal stille. Jeg aner ikke hvorfor. Spiste forsåvidt sunt og greit også og med normalt kaloriinntak, men gikk ikke ned ett gram.

Så hoppet jeg over på lavkarbo (ikke så lavt at jeg havner i ketose) og vips! forsvant 2-3 kg. Men nå orker jeg ikke trene da...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat