Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-05, 22:38   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg er ikke Cola drikker og har aldri vært, men noen av disse påstandene har jeg hørt om før. Vi testet et par av dem for noen år siden. (Har en venninde som er cocacoliker) Og de viste seg å IKKE stemme helt overrens med virkeligheten. Tanna (en av mine trukne visdomstenner) lå i cola over ei uke (glemte den bort) sammen med en rusten spiker, og de var helt uforandret da jeg fant glasset igjen. Tror nok det er skremselspropaganda mye av det......internett myter ! Sunn skepsis er greitt og at kullsyre tærer på tannemaljen vet vi. Men at tanna forsvinner er tull, at det fjerner rust... vel mulig flekker, men ikke på MIN spiker.......og en t-ben stek borte i løpet av noen dager ?? Hallo !! Det tror jeg ikke på !