Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-10, 19:17   #1
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Meridian natural crunchy peanut butter

Jeg kjøpte peanøttsmør på helsekosten i dag. No added sugar, no added salt står det på glasset.

Den kommer fra Meridian og kom i glass til 25 kroner, tilbud asså. Så jeg kjøpte den bare for å prøve. Men nå ser jeg til min skrekk at det ikke er innholdsfortegnelse inni den foldegreia på glasset - naturlig nok

Når jeg søker på dette får jeg opp at den er både organisk, glutenfri, melkefri, gjærfri, sukkerfri, eggefri, hvetefri og sukkerfri i tillegg til at den er velegna for veganere og vegetarianere.

Dama på helsekosten sa at dette praktisk talt var peanøtter most sammen uten noe tilsatt. Jeg er jo litt skeptisk ettersom all mat er tilsatt ett eller annet.... Så er det noen der ute som vet eksakt om det er noe annet i det smøret enn organiske peanøtter?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat