Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-10, 07:58   #45
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Det går veldig fint her også. Jeg har gått ned 7 kilo på 9-10 uker. For meg som er det helt fantastisk. Kroppen min er insulinresistent og jeg gikk faktisk opp i vekt med streng ketolyse uten utskeielser. Jeg har vært litt sulten hele tiden, men har ikke hatt noe sukkersug. Men jeg har en lav ketosegrense (bare 15 kh), så jeg kommer ikke i ketose på dette kostholdet. Derfor får jeg ikke den beskyttelsen mot sult som ketosen gir.

Men det er så lett å holde oppe motivasjonen når jeg ser resultater. Kjøpte meg en fin topp i størrelse 38 denne uken istedenfor størrelse 42. Så om en uke, følger jeg dere over til fase 3 Lebye og Studine. Grugleder meg litt jeg. Legen sa jeg kunne ta en frukt eller litt bær i 3A, så da gleder jeg meg til å lage:

Bringebærsorbet:
Pisk eggedosis av 2 egg.
Hell oppi 100-150 g frostne bringebær og fortsett og piske til du har fått verden beste bringebærsorbet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du kan ha oppi litt kunstig søtning hvis du vil, men jeg klarer meg med søtsmaken i bærene.