Jeg ser at endel er skeptiske til å bruke rå egg i smoothies. Det bruker man vel for å få proteiner i seg, men hva med å bruke proteinpulver istedet? Jeg har lest endel av en dame kalt Dana Carpender, og hun har mange oppskrifter med proteinpulver. Dette kan man få enten med nøytral smak, eller med forskjellige smaker, alt etter som hva man liker. Og så er det et par ting jeg lurer på. Er det noen sted i Norges land man kan få tak i tørrmelk av skummet melk?? Har lett høyt og lavt, men finner kun med helmelk.Og den blir fortere dårlig visstnok, så ikke så bra å ha stående for lenge. Og en ting til Finnes det andre sukkerfrie varianter av kaffesirup å finne enn hasselnøtt og karamell? Jeg vet at DaVinci har ørten forskjellige varianter, men jeg finner ingen i Norge som har disse Og å bestille på nett fra utlandet vil nok bli utrolig dyrt. Jeg prøvde meg på en dansk nettbutikk som har varer fra Walden Farms. Men der ble frakten for tre flasker med sirup (til under 200kr) nesten 300kr!! Dette er og noe jeg kan tenke meg å bruke i smoothies, for variasjon. Smoothies er jo veldig kjapt og enkelt..så lenge man får tak i de ingrediensene man ønsker