Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-10, 20:35   #25
Mich
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Mich er på en erverdig vei

Sv: Funker dette for alle?

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

PS. Har du gått på kuren selv også?

Jeg har "flørtet" med lavkarbo før, men aldri helt gjennomført...Jeg endte opp på å gå ned 8 kg på 3 1/2 mnd med å telle kalorier. Guri så kjedelig.... Jeg liker bedre å tenke at fett forbrenner fett, for såvidt jeg har forstått er det omtrent sånn dette funker...jeg koser meg veldig nå med å spise meg mett, og at jeg er mett helt til neste måltid og vel så det! Også så mye GOD mat!!! Men jeg spiser aldri mye/store porsjoner, og tror jeg ligger relativt greit i kaloriinntak. Jeg må regne litt på det tenker jeg

Ja, det krever litt guts å gå mot strømmen, men det er ikke første gangen jeg har gjort det...Jeg tror faktisk navnet mitt har blitt en smule belastet etter at jeg har gått bananas på sykehuset x antall ganger Men det er sånn i dette landet, man får ingenting gratis, og dessverre er det sånn at den som hyler høyest i gangene, den får... Sånn sett er jeg overhodet ikke redd for å gå mot dem, det som er skummelt er å gjøre det alene når jeg i bunn og grunn ikke aner hvordan det skal gjøres på en fornuftig måte...Men nå er jeg jo ikke alene lengre, for her er det så mange folk med så mye kunnskaper på området at jeg er helt sikker på at jeg kommer til å få hjelp med hva det måtte være fremover! Så godt at dere er her alle sammen

Mich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Balansert kosthold Svar med sitat