Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-10, 20:01   #2450
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TinoEzio, her.

Om den er 3 år gammel og du har brukt den mye så tærer det veldig på batteriet. Bruksgjenstand ja, men om den blir brukt mer enn vanlig så blir batteriet dårlig til slutt. Du kan eventuelt kjøpe nytt batteri fra Dell, men regner ikke med at du vil koste på den noe. Kjøp en ny. Du får laptoper for slikk og ingenting i disse dager.

Som jeg skrev, så HAR jeg kjøpt ny .
Jeg er desperat blakk, og øynet plutselig en mulighet til å tjene noen ekstra grunker .
Batteriene til Dell er uansett kjent for å være ekstra dårlige, og selv om jeg fulgte sparetipsene deres til punkt og prikke, så døde først ett, og så ett nytt jeg fikk etter rundt seks måneder ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥