Tråd: Rocketråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 09:28   #405
Ina64
Medlem

Ina64 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 61
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av loone, her.

Idag kjøpte jeg meg rokkering og ble kjempeglad da jeg kom over denne tråden!!
1,5 kg tung er den, så sikkert et OK utgangspunkt for en slappfisk som meg
Men, jeg har et par spørsmål til dere rokkestjerner
- Når dere sier at dere rokker i 10-20+ minutter, vil det si at dere står der uten å miste ringen så lenge?
- Har dere merket noe ømhet i ribbeinene?
Jeg har drevet med ATV kjøring på offroadbaner i mange år og har bristet et par ribbein noen ganger for mye, så er redd for å slå de opp med ringen

Nå sitter jeg her med to blå ringer rundt hele magen og er veldig fornøyd med at jeg har nedsatt smertefølelse For gud så vondt det ser ut! Det var virkelig gøy altså, selvom ringen ikke holdt seg der den skulle spesielt lenge av gangen!

Mitt nederste (eller nesten nederste) ribbebein er knekt en gang i tiden og grodd skjevt sammen, men jeg har aldri merket noe til det når jeg rocker.
Jeg rocker sammenhengende i 20-30 minutter, dvs. jeg stopper og snur ringen andre veien - slik at jeg får rocket like lenge hver vei. Og jeg mister ikke ringen ned.

Har ikke fått lagt inn mitt de siste dagene, men jeg har rocket ca 10-15 minutter hver dag. I tillegg til de vanlige treningsturene. Har begynt å "gå varm" fjell-skoene mine, da målet er Besseggen i helgen. Drar i morgen tidlig, så da hører dere ikke fra meg på nesten 1 uke.

Kos dere videre i "sommervarmen".

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat