Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-10, 00:08   #535
JKBB
Medlem

JKBB sin avatar

Medlem siden: May 2010
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SuperSun, her.

Folk er virkelig flinke her! Jeg klarte ikke å dy meg, og veide meg i dag tidlig igjen. Opp 500g!! Ikke særlig gøy, men det kan jo også skyldes mange ting, eller?

Ellers lurer jeg på om noen har tips til lunsj jeg kan ta med på jobben. Vi har ikke noe kjøleskap som virker, så lunsjen ligger i veska hele dagen (fram il jeg spiser de, altså.. Jeg synes ikke det er noe særlig med svett omelett eller rekesalat. Her om dagen hadde jeg med "chicken nuggets" (med panering av baconcrisp) og coleslaw. Det klarte jeg ikke å spise da det hadde ligget i veska i for mange timer. Blæh! Begynner å bli litt desperat, håper noen kan hjelpe meg. De siste dagene har jeg spist alt for lite i løpet av dagen på jobb...

Ang vekta så kan jeg fortelle at det kan være mye som virker inn på den! Jeg tåler helt tydlig ikke å drikke alkohol. Selv om jeg var i ketose hele veien, så tok det en uke før ting begynte å fungere igjen, og vekta gikk ned... jeg har altså kasta bort to uker for så mye som en flakse vin tilsammen de to helgene! Jommen sa jeg smør!! Ikke bare stagnerte vekta, men jeg, som da hadde gått ned 3 og 4 kg var nesten oppe på startvekt igjen!!!! DET var nedtur, men jeg ga meg ikke! Nå, etter 4 uker, har jeg gått ned 6 kg! JIPPII!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat